Najczęściej zadawanie pytania

Status zamówienia wyświetla się w zakładce zamówienia.
Tak, możesz kupić jako gość. Informacje o zamówieniu będziesz dostawał na maila.
Możesz wejść na stronę kontakt i wypełnić formularz kontaktowy, zadzwonić pod numer telefonu 789 319 868 lub napisać maila pod adres obsluga@kablowo.pl.
Obecnie nie posiadamy programu lojalnościowego, ponieważ nasz sklep dopiero rozpoczął działalność. Nie oznacza to jednak, że o nim nie myślimy! Planujemy wprowadzenie takiej opcji w przyszłości. Jeśli jesteś zainteresowany, załóż konto – poinformujemy Cię, gdy program lojalnościowy będzie dostępny.

Dostawa

Zakupy złożone do godziny 17:00 dostarczamy następnego dnia roboczego. Jeśli produkt jest oznaczony jako „na zamówienie”, dostawa trwa do 3 dni roboczych.
Paczkomat InPost:
płatność przy odbiorze: 14,99 zł
płatność online: 11,99 zł

Kurier InPost:
płatność przy odbiorze: 16,99 zł
płatność online: 11,99 zł
Tak. Aby dokonać zakupu online z wysyłką zagraniczną, napisz do nas w formularzu kontaktowym lub na maila obsluga@kablowo.pl
Współpracujemy z firmą InPost.
Tak, możesz śledzić swoją przesyłkę. Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz e-mail z linkiem do śledzenia.

Płatności

Dla zamówień z dostawą: Przelew tradycyjny, PayU i za pobraniem.
Dla zamówień z odbiorem osobistym: gotówka i przelew tradycyjny.
Tak. Przy dokonywaniu płatności na adres e-mail automatycznie wysyłana jest wiadomość z linkiem do podglądu bieżącego statusu płatności.
Wystawiamy paragony, faktury na firmę i faktury imienne.
Nie, nie umożliwiamy zakupów z odroczoną płatnością.

Zwroty

Możesz zgłosić zwrot kupionych u nas produktów – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 14 dni kalendarzowych, od kiedy odbierzesz zamówienie.
Jeżeli chcesz zwrócić produkt, który został kupiony w celach zawodowych wypełnij formularz zwrotu, a my sprawdzimy, czy możemy przyjąć taki zwrot.
Jeśli chcesz wymienić kupiony produkt – zgłoś jego zwrot. W formularzu zwrotu napisz „wymiana w ramach zwrotu” i podaj, jaki produkt chcesz kupić. Jeśli cena nowego produktu będzie inna, zwrócimy różnicę na Twoje konto lub poprosimy Cię o dopłatę.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient. Jeśli jednak zwrot jest związany z reklamacją produktu, klient opłaca przesyłkę, a my zwracamy poniesione koszty po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Reklamacje

Czas na zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji to zazwyczaj 2 lata, chyba że w karcie gwarancyjnej określono inaczej. Wyślij nam wiadomość w formularzu kontaktowym lub pobierz formularz zwrotu i wyślij nam produkt. Sprawdź jak przygotować produkt do reklamacji.
O zgłoszeniu będziemy informować Cię na bieżąco mailami i SMS-ami. Pierwszą wiadomość otrzymasz, kiedy zarejestrujemy Twoje zgłoszenie
Czas rozpatrzenia reklamacji zależy od jej rodzaju, jednak zawsze staramy się działać jak najszybciej. Jeśli reklamacja dotyczy rękojmi lub niezgodności towaru z umową, otrzymasz odpowiedź w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu przyjęcia zgłoszenia.
Informację, jak długo produkt jest objęty gwarancją, znajdziesz w jej warunkach. Powinny być dołączone do produktu lub udostępnione na stronie internetowej producenta.