Zwroty
Możesz zgłosić zwrot kupionych u nas produktów – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 14 dni kalendarzowych, od kiedy odbierzesz zamówienie.
Jeżeli chcesz zwrócić produkt, który został kupiony w celach zawodowych wypełnij formularz zwrotu, a my sprawdzimy, czy możemy przyjąć taki zwrot.
Jeśli chcesz wymienić kupiony produkt – zgłoś jego zwrot. W formularzu napisz „wymiana w ramach zwrotu” i podaj, jaki produkt chcesz kupić. Jeśli cena nowego produktu będzie inna, zwrócimy różnicę na Twoje konto lub poprosimy Cię o dopłatę.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient. Jeśli jednak zwrot jest związany z reklamacją produktu, klient opłaca przesyłkę, a my zwracamy poniesione koszty po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Reklamacje
Czas na zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji to zazwyczaj 2 lata, chyba że w karcie gwarancyjnej określono inaczej. Wyślij nam wiadomość w formularzu kontaktowym lub pobierz formularz zwrotu i wyślij nam produkt. Sprawdź jak przygotować produkt do reklamacji.
O zgłoszeniu będziemy informować Cię na bieżąco mailami i SMS-ami. Pierwszą wiadomość otrzymasz, kiedy zarejestrujemy Twoje zgłoszenie.
Czas rozpatrzenia reklamacji zależy od jej rodzaju, jednak zawsze staramy się działać jak najszybciej. Jeśli reklamacja dotyczy rękojmi lub niezgodności towaru z umową, otrzymasz odpowiedź w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu przyjęcia zgłoszenia.
Informację, jak długo produkt jest objęty gwarancją, znajdziesz w jej warunkach. Powinny być dołączone do produktu lub udostępnione na stronie internetowej producenta.